سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شابلون طراحی سایه چشم

آیا شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که عاشق آرایش کردن هستند؟

 پس ابتدا سعی کنید آرایش کردن را در خانه تمرین کنید .

 با تمرین کردن نه تنها به خوبی یاد می‌گیرید که چگونه سایه روشن رنگ‌ها را روی پوست‌تان امتحان کنید بلکه می‌توانید در آرایش‌تان نوآوری کنید و از خود خلاقیت نشان دهید.

1- به یک مغازه لوازم آرایش مراجعه کنید تا در آنجا بتوانید تمام لوازم آرایش موردنیازتان را با هم هماهنگ کرده و خریداری کنید.

در مرحله اول ، یک کرم پودر و پنکیک خوب و سپس یک سایه چشم مناسب خریداری کنید.

2- جالب ترین مرحله خریدن لوازم آرایش ترکیب و هماهنگ کردن رنگ‌هاست

. بعد از خریدن لوازم آرایش به خانه رفته و کرم پودرتان را روی صورت‌تان بزنید. برای زیرسازی آرایش چشم‌تان از یک سایه طلایی و یا نقره ای استفاده کنید.

 سپس روی آن رنگ‌هایی مانند نیلی و یا آبی بزنید. شاید دوست داشته باشید که از رنگ‌های طبیعی تری مانند قهوه ای یا صورتی استفاده کنید.

3- سایه چشم آبرنگی را می‌توانید اینگونه استفاده کنید:

* در یک کاسه کوچک رنگ‌های مورد نظرتان را با هم ادغام کرده و رنگ دلخواه‌تان را بدست آورید. زمانیکه سایه رنگ دلخواه‌تان را پیدا کرد سعی کنید آنقدر آنها را بهم بزنید تا کاملا یکدست شود.

* رنگ اصلی آرایش‌تان را به سایه چشم‌تان اضافه کنید تا بهتر با هم ترکیب شوند و دوام بیشتری داشته باشند.

* قبل از استفاده از این سایه چشم (آبرنگی) اجازه دهید که کاملا خشک شود. زمانیکه خشک شد ، می‌توانید سایه را روی پلک‌تان بمالید و از خلاقیت و نوآوری خود لذت ببرید.


نظر

چشم ‌ها اولین نقطه ‌ای در صورت هستند که توجه دیگران را جلب می‌کند، به همین دلیل خیلی مهم است که تا جایی که ممکن است آنها را جلوه‌گر کنید. این شما هستید که چشم‌هایتان را اسرار‌آمیز و زیبا جلوه می‌دهید. چشم‌های قهوه‌ای، سبز، عسلی، یا آبی، هیچ رنگی چشمی خسته‌ کننده نیست. با این 8 تکنیک می‌توانید کاری کنید که رنگ‌ چشم‌هایتان عالی جلوه کند.

لباس‌هایی انتخاب کنید که با رنگ چشمانتان جور باشد.

اگر رنگ چشمانتان آبی یا سبز است، برای اینکه تناقض ایجاد کنید می‌توانید از رنگ‌های تیره برای لباس استفاده کنید. اگر رنگ چشمانتان آبی متوسط است، می‌توانید از لباس چین آبی نفتی استفاده کنید که حسابی با رنگ چشمانتان جور است. اگر چشمان قهوه‌ای رنگ دارید، رنگ‌هایی باید برای لباس انتخاب کنید که قدرت چشمانتان را بیشتر کند: مثل رنگ‌های قرمز عمیق مثل قرمز کبود به رنگ قهوه‌ای چشم‌ها جذابیت ویژه‌ای می‌دهد. اگر چشمانی عسلی دارید، لباس‌هایی انتخاب کنید که در آن از رنگ طلایی استفاده شده باشد. چشمان سبز هم با رنگ‌های زرد کمرنگ یا سبز تیره بسیار متناسب است.

از وسایل جانبی استفاده کنید.

اگر نمی‌خواهید فقط به چند رنگ خاص برای لباس بسنده کنید، می‌توانید برای جلوه دادن بیشتر به رنگ چشمانتان از وسایل جانبی استفاده کنید. می‌توانید از شال یا دستمال گردنی که دقیقاً با رنگ چشمانتان جور باشد، یا کلاهی که رنگ چشمانتان را تقویت کند استفاده کنید.

از زیورآلات مناسب استفاده کنید.

یک راه دیگر برای جلوه دادن به چشمانتان این است که از زیورآلاتی استفاده کنید که رنگ چشمانتان را تقویت کند. گوشواره‌های طلا بسیار با چشمان قهوه‌ای متناسب است، درحالیکه چشمان آبی و سبز بیشتر با جواهرآلات آبی فیروزه‌ای، طلا سفید و نقره جور هستند.

عینکی مناسب با چشمانتان انتخاب کنید.

اگر عینکی هستید، به خاطر داشته باشید که عینکتان مهمترین زیورآلات شماست. فرم‌های باکیفیت و باکلاس برای عینکتان استفاده کنید که چشمانتان را پنهان نکرده و جلوه آنها را بیشتر کند. اگر چشمانتان بزرگ و تیره‌رنگ هستند، می‌توانید از فرم‌های جدید و سنگین استفاده کنید. اگر رنگ چشمانتان روشن‌تر است، می‌توانید از مدل‌های بدون فرم یا فرم‌هایی که فرم نقره‌ای روشن باریک داشته باشد استفاده کنید.

برای جلوه‌ کردن چشمانتان آرایش کنید.

آرایش یک روش عالی برای تقویت رنگ چشمانتان است. سایه چشم قهوه‌ای و ریمل برای آبی‌تر کردن چشمان آبی عالی هستند درحالیکه برای چشمان قهوه‌ای رنگ، سایه رنگ‌های طوسی، خاکستری و آبی عالی هستند. چشمان سبز با هر رنگ سایه چشمی خوب هستند. استفاده از ریمل برای تقویت رنگ چشم‌ها لازم است. برای چشمان آبی از ریمل قهوه‌ای، برای چشمان سبز، عسلی و قهوه‌ای از ریمل سیاه استفاده کنید.

رنگ موهایتان را در نظر داشته باشید.

رنگ موهایتان هم می‌تواند جلوه بیشتری به رنگ چشمانتان دهد. موهایی با سایه قرمز جلوه‌ای عالی به چشم‌های سبز و آبی می‌دهد و موی بلوند هم با چشمان قهوه‌ای تیره بسیار جذاب است. موهای تیره و سیاه با چشمان روشن جور است.

از چشمانتان مراقبت کنید.

مهم نیست که با چه دقتی لباس، رنگ مو، زیورآلات و آرایشتان را انتخاب می‌‌کنید، اگر چشمانتان قرمز و پف‌کرده باشد، هیچ جذابیتی نخواهند داشت. سعی کنید با خواب کافی از چشمانتان مراقبت کنید. اگر چشمانتان همیشه قرمز می‌شود، از قطره چشم برای بهبود آن استفاده کنید. برای کم کردن پف چشم، یک تکه خیار را به مدت 5 دقیقه روی چشمانتان قرار دهید.

از لنزهای رنگی استفاده کنید.

برای ایجاد تغییر در چهره‌تان می‌توانید لنزهای رنگی خریداری کنید. لنزهای رنگی در رنگ‌ها و سایه‌های مختلف موجود است. در اکثر فروشگاه‌ها می‌توانید لنزها را روی چشمتان تست کنید تا لنزی را بخرید که به شما بیاید.

هر چه که انتخاب می‌کنید، به یاد داشته باشید که چشمانتان دریچه به سمت روح شماست، پس حسابی از آنها مراقبت کنید.

مردمان

زیبــا شـــو دات کام

 


نظر

برای داشتن آرایشی شبیه آرایش این عکس به ادامه مطلب بروید.

 

بعد از زدن کرم و پنکیک و سوپرا ها و در کل زیر سازها آرایش را با چشم ها شروع میکنیم؛از یک سایه ی سفید رنگ برای  روی پلک و زیر ابروها استفاده می کنیم.

روی پلک را سایه ی نقره ای کار می کنیم.

گوشه ی خارجی چشم را رنگ رز یا قرمز کار میکنیم،مطابق شکل.

حالا نوبت سایه مشکی یا دودی است ؛سایه را با رنگ بالا وپایینش فیت کنید کمی بالا و پایین را با برس با رنگ مجاورش پخش کنید تا یک خط صاف نداشته باشید.

بهتر است از مژه مصنوعی استفاده کنیم و بعد خط چشم را بالا و پایین چشمها می کشیم.

بعد از زدن ریمل کار تمام خواهد شد،با یک برس بزرگ زیر و روی چشم را کمی بکشید تا اگر پودرها پخش شده اند تمیز شود.

زیبــا شـــو دات کام


نظر
سبک زندگی سیمرغ سعی دارد تا با تقسیم بندی بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم، شما را در جهت آرایشی برازنده و مطلوب یاری دهد، در این قسمت با آرایش پوست تیره و چشم قهوه ای با ما همراه باشید:
 
1-برای داشتن آرایشی متعادل و جذاب  ابتدا باید زیر ساخت آن که در هر نوع آرایشی حائز اهمیت است را مد نظر داشته باشیم و آن بیشتر نزدیک سازی پوست به یک پوست ایده آل و صاف است که بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن خواهد داشت، بنابر این پوستتان را ابتدا با ضد آفتاب مخصوص آن و سپس با کرم پودر نزدیک به رنگ چهره صاف و یکدست نموده و کمی صبر کنید تا کاملا جذب و بر روی پوست بخوابد. توجه داشته باشید که چون در اینجا پوست تیره مد نظر است، اختلاف رنگ قابل توجهی بین چهره و گردن ایجاد نشود و رنگ کرم پودر را نزدیک به رنگ چهره تنها با یکی، دو درجه اختلاف در روشن تر بودن انتخاب کنید تا فقط رنگ چهره را از گرفتگی خارج سازد.
 
 
2- قدم دوم ابروها هستند که آنها را با سایه ی ابرو و خیلی طبیعی مرتب کرده و کمی حالت می دهیم.
 
 
3- برای این رنگ پوست با چشمان قهوه ای بهتر است ازسایه هایی با رنگهای متضاد و درگروه روشن استفاده شود زیرا استفاده از این گروه رنگها ی شاد و روشن در بازتر نمودن چهره و خارج ساختن آن از تیرگی کمک خواهد کرد.ابتدا از رنگهای سفید، نقره ای، طلایی برای سایه ی زیرین و سپس با استفاده از سایه های آجری یا بژ به روشن تر شدن رنگ چشمها کمک کرده و در نهایت بسته به رنگ لباس سایه های روشن آبی، صورتی، بنفش کاملا روشن و یا در صورت مشکی یا سفید بودن لباس  از کمی سایه ی خاکستری به شکل هشت کوچک در پشت چشمها استفاده نمایید.
 
 
4-برای کشیدن خط چشم در این گروه رنگ پوست با چشم قهوه ای بهتر است ازخط چشمهای پودر ی به رنگ مشکی مات یا خاکستری تیره که بسیار چهره را جذاب و زیباتر می سازد استفاده نمایید که زیر چشمها را به دلخواه می توانید از همین خط چشم خاکستری و یا مداد قهوه ای استفاده کرده و یا از همان سایه های  روشن پشت چشم به شکل خیلی کم و تنها در حد هاله ای کمرنگ بکشید.


گزارش تخلف

زدن ریمل تنها بر روی مژه های بالا و یا هر دو تفاوتی نمی کند که بسته به ریزی و درشتی چشمها  سلیقه ایست و البته در زیباتر شدن چشمها بسیار موثر است.
 
 

  
 

 
 
5-رژ لب و رژ گونه را بهتر است از رنگهای روشن و مات مثل صورتی بسیار روشن یا  به اصطلاح کالباسی که بسیار چنین پوستهایی را زیباتر و جذاب تر نشان خواهد داد و همینطور رنگهای کرم و آجری بسیار روشن انتخاب کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
« زیباتر می شوم و به قدر زیباییش او را سپاس می گویم»
 
تهیه و تدوین: گروه سبک زندگی سیمرغ - زهرا پهلوان زاده
www.seemorgh.com/lifestyle
 اختصاصی سیمرغ

نظر

چشم ها از جمله مخلوقات زیبای خداوند است که توجه زیادی را به خود جلب می کنند.چشم ها نیز می توانند ایجاد اعتماد و آرامش  را در بیننده ایجاد کنند بنابراین هرچه آرایش چشم ما طبیعی تر به نظر برسد چهره ی ما دلنشین تر به نظر می رسد که ما به راحتی می توانیم با آرایش صحیح خود زیبایی و هارمونی و آرامش را به دیگران هدیه کنیم.در این پست سایه نقره ای مشکی را شرح می دهیم.



ابتدا پشت پلک را کمی مرطوب کننده بزنید و یک زیر ساز


از یک سایه نقره ای استفاده کنید پشت پلک را کاملا یک سایه ی نقره ای بزنید

حالا با کمک یک سایه دودی یا مشکی گوشه ی خارجی چشم و بالای چشم را سایه بزنید

در نهایت سایه را فیت کنید و زیر ابروها را با سایه ی استخوانی کار کنید و  خط چشم را نیز بکشید
و سایه زدن چشم به پایان می رسد و با یک رژ گونه و رژ لب آرایش را به پایان برسانید.

زیبــا شـــو دات کام