سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شابلون طراحی سایه چشم

نظر

برای سرخ شدن مویتان با مواد طبیعی اقطی سرخ (نام گیاه) را با آب مخلوط کنید و موهایتان را با آن آغشته نمایید.
رنگ موی قهوه ای بلوطی
برای اینکه موهایتان بلوطی شود پودر حنا را با آب اکسیژنه و قهوه مخلوط کنید و موها را با آن رنگ کنید و دو ساعت بعد مو را با آب ولرم آبکشی کنید.
رنگ موی طلایی
برای طلایی شدن موهایتان پنج قاشق غذاخوری گل بابونه و پنج قاشق غذاخوری گل ریواس را با سه لیوان آب روی حرارت ملایم بجوشانید. بعد از 20 دقیقه صاف کنید سپس این مواد را روی موهای خود ریخته ماساژ دهید.

طلایی کردن موها با گل بابونه
برای طلایی شدن موهایتان پنج قاشق غذاخوری پودر بابونه را با یک لیوان آب به مدت پنج دقیقه بجوشانید، پس از سرد شدن یک قاشق غذاخوری صابون به آن اضافه کنید به طوری که در آن حل شود. ابتدا سر را صابون بزنیدو بدون اینکه آبکشی کنید این مخلوط را روی سر ماساژ دهید و یک ساعت بعد موها را بشویید.
برای طلایی شدن موهایتان یک چغندر را رنده کرده و در یک فنجان آب بجوشانید و با نصف قاشق چای خوری کاتا مخلوط کنید. بعد از صاف کردن، آن را با یک فنجان حنا مخلوط کنید و یک قاشق چای خوری پودر قهوه به آن اضافه کنید و یک شب در داخل ظرف فلزی قرار دهید. صبح نصف پیمانه کشک به آن اضافه کنید و به موهای خود بمالید و بعد از دو تا سه ساعت موها را بشویید.
برای طلایی شدن موهایتان مقدار مساوی از بابونه، قهوه، آبلیمو، سرکه و زعفران را ترکیب کنید و به موهای بمالید و پس از دو ساعت آبکشی کنید.
رنگ مو ی شرابی
برای شرابی شدن موهایتان یک عدد چغندر متوسط را در مقداری آب بجوشانید و با شش قاشق حنا مخلوط کنید و روی موهای تان بگذارید و پس از یک ساعت آبکشی کنید.

شرابی کردن موها به روش طبیعی
برای شرابی شدن موهایتان دو قاشق غذاخوری حنا، یک قاشق غذاخوری رنگ حنا، سه قاشق غذاخوری روناس، دو قاشق غذاخوری گل ریواس را با آب لبو قرمز ترکیب کنید و روی مو ها بگذارید و دو ساعت بعد موها را بشویید.
برای شرابی شدن موهایتان 300 سی سی دمکرده بابونه و یک قاشق سرکه یا آبلیمو را با شش قاشق غذاخوری حنا ترکیب کنید و یک ساعت بعد آبکشی کنید.
برای شرابی شدن موهایتان پنج قاشق غذاخوری روناس را با یک لیوان آب جوش به مدت 20 دقیقه بجوشانید، پس از سرد شدن و صاف کردن نصف آن را به موهای تان بمالید، بعد نیم ساعت باقیمانده مواد را به موها زده و یک ساعت صبر کرده و بعد با آب ولرم بشویید.
برای شرابی شدن موهایتان شش قاشق غذاخوری حنا، آب شلغم که قبلا دم کشیده و خنک شده و دو قاشق غذاخوری قهوه و دو قاشق غذاخوری سرکه را ترکیب کنید و دو ساعت بعد از روی مویتان بشویید .
رنگ موی مسی
برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی چهار قاشق غذاخوری گل ریواس، چهار قاشق غذاخوری گل بابونه، چهار قاشق غذاخوری حنا و سه لیوان آب را بجوشانید و بعد موها را با آن ماساژ دهید و پس از دو ساعت آبکشی کنید.

رنگ مو طبیعی و گیاهی برای موها
برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی حنا، وسمه، روناس، آب آلبالو، قهوه و پوست پیاز قرمز را مخلوط کنید و به موهای خود بمالید و 2 ساعت بعد بشویید.
برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی تیره یک قاشق چای خوری چای را در 200 میلی لیتر آب بجوشانید تا مقدار آن به نصف برسد سپس آن را صاف کنید تا چای از آن جدا شود. یک فنجان پودر حنا، یک قاشق چای خوری پودر انگور خشک شده، دو قاشق چای خوری روغن نارگیل (یا زیتون) و چای تزئینی را با هم مخلوط کنید و بگذارید یک شب در ظرفی آهنی بماند. صبح مقداری روغن اکالیپتوس به حنا اضافه کنید و آن را به سر خود بمالید و بعد یک یا دو ساعت آن را آبکشی کنید.
برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی تیره حنا و بابونه، آبلیمو و سرکه را با هم مخلوط کنید و روی موهای خود بمالید.
قرمز متمایل به طلایی
برای ایجاد رنگ قرمز متمایل به طلایی، 211 گرم پودر حنا و دو پیمانه آب لیمو را در ظرف غیرفلزی مخلوط کنید. بگذارید مواد به مدت چهار تا شش ساعت بماند تا کمی غلیظ شود. بعد آن را روی سر بمالید و با پلاستیک ببندید. پس از دو تا سه ساعت، موهای خود را بشویید.
حنا، برگ و تخم چغندر وگلبرگ شقایق هم موهای شما را رنگ قرمز متمایل به طلایی،می کند.
آیا زنان باردار می توانند از رنگ های طبیعی استفاده کنند؟
رنگ های طبیعی برای خانم های باردار هم اگر بریدگی یا زخم نداشته باشند، مشکلی ایجاد نمی کند به علت نامشخص بودن واکنش آن در بدن خانم باردار و جنین، در این مقطع زیاد و مکرر استفاده نشود. دفعات رنگ کردن مو با رنگ های شیمیایی موجب ناقص الخلقه شدن نوزادان حیوانات می شود. به همین دلیل به خانم ها توصیه می شود حداقل در سه ماهه اول بارداری از رنگ های شیمیایی استفاده نکنند.